- Bucay J.(2017). Γονείς και παιδιά. Opera: Αθήνα.
- Thiesen P.(2013). 420 παιδικά παιχνίδια. Ίων.
- Παππά Β.(2017). Επάγγελμα γονέας, τύποι γονέων και συμπεριφορά παιδιών και εφήβων. Οκτώ: Αθήνα.
- Παππά Β.(2016). Γονείς σε κρίση, η διαχείριση της απώλειας και της αλλαγής. Οκτώ: Αθήνα.
- Παπαδογεωργοπούλου Α.(2010). Παιδιά-«πτυσσόμενα τηλεσκόπια». Κοντύλι: Αθήνα.
- Νεμπραυλάκη Α.(2018). Φτου και βγαίνω. Καλειδοσκόπιο: Αθήνα.
- Stapert A. & Verliefde E.(2017). Focusing με παιδιά, η τέχνη της επικοινωνίας με παιδιά στο σχολείο και στο σπίτι. Ελληνικό κέντρο focusing: Αθήνα.
- Gottman J.(2011). Η συναισθηματική νοημοσύνη των παιδιών. Πεδίο: Αθήνα.
- Plummer D.M.(2013). Παιχνίδια αυτοεκτίμησης για παιδιά. Πατάκη: Αθήνα.
- Ρασιδάκη Χ.(2015). Σχολικός εκφοβισμός bullying, αποτελεσματικές δεξιότητες επικοινωνίας, τρόποι αντιμετώπισης. Πατάκη: Αθήνα.
- Plummer D.M.(2014). Παιχνίδια διαχείρισης θυμού για παιδιά. Πατάκη: Αθήνα.
- Παππά Β.(2013).Η λογική των συναισθημάτων, συναισθηματική ανάπτυξη και συναισθηματική νοημοσύνη. Οκτώ: Αθήνα.
- Αρχοντάκη Ζ. & Φιλίππου Δ.(2003). 205 Βιωματικές ασκήσεις για εμψύχωση ομάδων. Καστανιώτη: Αθήνα.
- Glory D.(2018). Θα σ’ αγαπώ ό,τι κι αν γίνει. Πατάκη: Αθήνα
- Καμαράτου-Γιαλλούση Ε.(2018). Η γκρινιάρα. Ψυχογιός: Αθήνα
- Ρώσση-Ζαίρη Ρ.(2015). Είμαι θυμωμένη. Ψυχογιός: Αθήνα.
- Αρτζανίδου Ε.(2017). Το κουτί της Ιζόλδης. Ψυχογιός: Αθήνα.
- Αγγέλου Α. & Σίνη Ε.(2017). Θέλω ν’ αρρωστήσω. Ψυχολογία: Αθήνα.
- Αρτζανίδου Ε.(2017). Ο κρυμμένος θησαυρός της τσέπης. Ψυχογιός: Αθήνα.
- Αρτζανίδου Ε.(2016). Ψηλά τα χέρια. Ψυχογιός: Αθήνα.
- Αρτζανίδου Ε.(2018). Έλα μαζί μου. Ψυχογιός: Αθήνα.
- Αγγέλου Α. & Σίνη Ε.(2016). Δύο ξεροκέφαλες κουτάλες. Παπαδόπουλος: Αθήνα.
- Χατζηνικολάλου Σ.(2007). Στηρίζοντας το παιδί που θρηνεί. Ο ρόλος του σχολείου και της οικογένειας. Copy city: Θεσσαλονίκη.
- Κουρκούτας Η. Ε. & Cardin. R.(2012). Οικογένειες παιδιών με ιδιαίτερες δυσκολίες και σχολική ένταξη. Πεδίο: Αθήνα.
- Γιωτάκος Ο., Τσιλιάκου Μ., Τσίτσικα Α. & Τσουβέλας Τ.(2014). Νέες μορφές κακοποίησης παιδιού και εφήβου. Βήτα: Αθήνα.
- Γεωργιάδου Ν.(2015). Θεραπευτικά παιχνίδια. Οξυγόνο: Αθήνα.
- Γεωργιάδου Ν.(2014). Θεραπευτικά παραμύθια. Οξυγόνο: Αθήνα.
- Whitson S.(2015). 8 Λύσεις κλειδιά για να μπει τέλος στο bullying. Αρμός: Αθήνα.
- Παπαβεντής Σ.(2009). Προικισμένα μωρά εμπνευσμένοι γονείς για μια άλλη προσχολική ηλικία. Πατάκη: Αθήνα.
- Boileau L.D., Charlier D., et.(2014). Από τη βρεφική ηλικία στην εφηβεία. ΕνΤΟΜΩ-ΣΥΜΕΠΕ: Θεσσαλονίκη.
- Steiner J.(2012). Το facebook στη ζωή των παιδιών μας. Μίνωας: Αθήνα.
- Plummer D. M.(2013). Αλλαγές, άγχος, αγώνες. Πώς να βοηθήσετε το παιδί να τα αντιμετωπίσει. Πατάκη: Αθήνα.
- Φιλίππου Δ. & Καραντάνα Π.(2010). Ιστορίες για να ονειρεύεσαι, παιχνίδια για να μεγαλώνεις. Καστανιώτη: Αθήνα.
- Levine M.(2017). Το τίμημα της αφθονίας. Μάρτης: Αθήνα
- Neimeyer R. A.(2006). Ν’ αγαπάς και να χάνεις. Αντιμετωπίζοντας την απώλεια. Κριτική: Αθήνα
- Αγγελοπούλου Α. & Ζαφειροπούλου Μ.(2012). Ο αγχόσαυρος. Πεδίο: Αθήνα.
- Αρμενιακου Κ., Χριστογέρου Κ. & Ανδριώτη Ε.(2015). Ανακαλύπτω τον εαυτό μου. Μεταίχμιο: Αθήνα.
- Arnall J.(2016). Πειθαρχία χωρίς τιμωρία. Μάρτης & Gordon Hellas: Αθήνα.
- Πλωμαρίτου Β.(2004). Πρόγραμμα ανάπτυξης συναισθηματικής νοημοσύνης. Γρηγορη: Αθήνα.
- Παπαγεωργίου Ε. Γ.(2004). Εξαρτήσεις στη ζωή μας. Παρισιανού: Αθήνα.
- Covey S.(2002). Οι 7 συνήθειες των εξαιρετικά αποτελεσματικών εφήβων. Κλειδάριθμος: Αθήνα.
- Omer H. Ήρεμη δύναμη. Γλάρος: Αθήνα.
- Marcoli A.(2001). Ο θυμός των παιδιών. University studio press: Θεσσαλονίκη.
- Bucay J.(2000). Ο δρόμος της αυτοεξάρτησης. Opera: Αθήνα.
- Fallada H.(2012). Ο πότης. Κίχλη: Αθήνα.
- Adams L.(2017). Τα μυστικά της αποτελεσματικής επικοινωνίας. Μάρτης-Gordon Hellas: Αθήνα.
- Μπεχράκης Π. Κ.(2016). Παιδεία για έναν κόσμο χωρίς κάπνισμα. Αθήνα.
- Shapiro H.(2009). Drugs. Ερευνητές-ΚΕΘΕΑ: Αθήνα. (ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥΣ)
- Κάντζου Ν., Δαμηλάκη Ρ., Λαμπρινέα Ζ. & Κανελλόπουλος Γ.(2009). Ο κήπος των συναισθημάτων (10 θεματικές προσεγγίσεις για το νηπιαγωγείο). Δίπτυχο: Αθήνα.
- Faber A. & Mazlish I.(2018). Αδέλφια, όχι αντίπαλοι. Πατάκη: Αθήνα.
- Ελληνική Εταιρία Μελέτης και Αντιμετώπισης του AIDS.(2011). Ζώντας με τον HIV. Θετική φωνή: Αθήνα.
- Faber A. & Mazlish I.(2018). Πώς να μιλάτε στα παιδιά ώστε να σας ακούν και πώς να τα ακούτε ώστε να σας μιλούν. Πατάκη: Αθήνα.
- Dinkmeyer D. & McKay G.(1981). Σχολείο για γονείς. Θυμάρι: Αθήνα.
O Σείριος διαβάζει
Βιβλία Ψυχολογίας
- Bucay J.(2017). Γονείς και παιδιά. Opera: Αθήνα.
- Thiesen P.(2013). 420 παιδικά παιχνίδια. Ίων.
- Παππά Β.(2017). Επάγγελμα γονέας, τύποι γονέων και συμπεριφορά παιδιών και εφήβων. Οκτώ: Αθήνα.
- Παππά Β.(2016). Γονείς σε κρίση, η διαχείριση της απώλειας και της αλλαγής. Οκτώ: Αθήνα.
- Παπαδογεωργοπούλου Α.(2010). Παιδιά-«πτυσσόμενα τηλεσκόπια». Κοντύλι: Αθήνα.
- Νεμπραυλάκη Α.(2018). Φτου και βγαίνω. Καλειδοσκόπιο: Αθήνα.
- Stapert A. & Verliefde E.(2017). Focusing με παιδιά, η τέχνη της επικοινωνίας με παιδιά στο σχολείο και στο σπίτι. Ελληνικό κέντρο focusing: Αθήνα.
- Gottman J.(2011). Η συναισθηματική νοημοσύνη των παιδιών. Πεδίο: Αθήνα.
- Plummer D.M.(2013). Παιχνίδια αυτοεκτίμησης για παιδιά. Πατάκη: Αθήνα.
- Ρασιδάκη Χ.(2015). Σχολικός εκφοβισμός bullying, αποτελεσματικές δεξιότητες επικοινωνίας, τρόποι αντιμετώπισης. Πατάκη: Αθήνα.
- Plummer D.M.(2014). Παιχνίδια διαχείρισης θυμού για παιδιά. Πατάκη: Αθήνα.
- Παππά Β.(2013).Η λογική των συναισθημάτων, συναισθηματική ανάπτυξη και συναισθηματική νοημοσύνη. Οκτώ: Αθήνα.
- Αρχοντάκη Ζ. & Φιλίππου Δ.(2003). 205 Βιωματικές ασκήσεις για εμψύχωση ομάδων. Καστανιώτη: Αθήνα.
- Glory D.(2018). Θα σ’ αγαπώ ό,τι κι αν γίνει. Πατάκη: Αθήνα
- Καμαράτου-Γιαλλούση Ε.(2018). Η γκρινιάρα. Ψυχογιός: Αθήνα
- Ρώσση-Ζαίρη Ρ.(2015). Είμαι θυμωμένη. Ψυχογιός: Αθήνα.
- Αρτζανίδου Ε.(2017). Το κουτί της Ιζόλδης. Ψυχογιός: Αθήνα.
- Αγγέλου Α. & Σίνη Ε.(2017). Θέλω ν’ αρρωστήσω. Ψυχολογία: Αθήνα.
- Αρτζανίδου Ε.(2017). Ο κρυμμένος θησαυρός της τσέπης. Ψυχογιός: Αθήνα.
- Αρτζανίδου Ε.(2016). Ψηλά τα χέρια. Ψυχογιός: Αθήνα.
- Αρτζανίδου Ε.(2018). Έλα μαζί μου. Ψυχογιός: Αθήνα.
- Αγγέλου Α. & Σίνη Ε.(2016). Δύο ξεροκέφαλες κουτάλες. Παπαδόπουλος: Αθήνα.
- Χατζηνικολάλου Σ.(2007). Στηρίζοντας το παιδί που θρηνεί. Ο ρόλος του σχολείου και της οικογένειας. Copy city: Θεσσαλονίκη.
- Κουρκούτας Η. Ε. & Cardin. R.(2012). Οικογένειες παιδιών με ιδιαίτερες δυσκολίες και σχολική ένταξη. Πεδίο: Αθήνα.
- Γιωτάκος Ο., Τσιλιάκου Μ., Τσίτσικα Α. & Τσουβέλας Τ.(2014). Νέες μορφές κακοποίησης παιδιού και εφήβου. Βήτα: Αθήνα.
- Γεωργιάδου Ν.(2015). Θεραπευτικά παιχνίδια. Οξυγόνο: Αθήνα.
- Γεωργιάδου Ν.(2014). Θεραπευτικά παραμύθια. Οξυγόνο: Αθήνα.
- Whitson S.(2015). 8 Λύσεις κλειδιά για να μπει τέλος στο bullying. Αρμός: Αθήνα.
- Παπαβεντής Σ.(2009). Προικισμένα μωρά εμπνευσμένοι γονείς για μια άλλη προσχολική ηλικία. Πατάκη: Αθήνα.
- Boileau L.D., Charlier D., et.(2014). Από τη βρεφική ηλικία στην εφηβεία. ΕνΤΟΜΩ-ΣΥΜΕΠΕ: Θεσσαλονίκη.
- Steiner J.(2012). Το facebook στη ζωή των παιδιών μας. Μίνωας: Αθήνα.
- Plummer D. M.(2013). Αλλαγές, άγχος, αγώνες. Πώς να βοηθήσετε το παιδί να τα αντιμετωπίσει. Πατάκη: Αθήνα.
- Φιλίππου Δ. & Καραντάνα Π.(2010). Ιστορίες για να ονειρεύεσαι, παιχνίδια για να μεγαλώνεις. Καστανιώτη: Αθήνα.
- Levine M.(2017). Το τίμημα της αφθονίας. Μάρτης: Αθήνα
- Neimeyer R. A.(2006). Ν’ αγαπάς και να χάνεις. Αντιμετωπίζοντας την απώλεια. Κριτική: Αθήνα
- Αγγελοπούλου Α. & Ζαφειροπούλου Μ.(2012). Ο αγχόσαυρος. Πεδίο: Αθήνα.
- Αρμενιακου Κ., Χριστογέρου Κ. & Ανδριώτη Ε.(2015). Ανακαλύπτω τον εαυτό μου. Μεταίχμιο: Αθήνα.
- Arnall J.(2016). Πειθαρχία χωρίς τιμωρία. Μάρτης & Gordon Hellas: Αθήνα.
- Πλωμαρίτου Β.(2004). Πρόγραμμα ανάπτυξης συναισθηματικής νοημοσύνης. Γρηγορη: Αθήνα.
- Παπαγεωργίου Ε. Γ.(2004). Εξαρτήσεις στη ζωή μας. Παρισιανού: Αθήνα.
- Covey S.(2002). Οι 7 συνήθειες των εξαιρετικά αποτελεσματικών εφήβων. Κλειδάριθμος: Αθήνα.
- Omer H. Ήρεμη δύναμη. Γλάρος: Αθήνα.
- Marcoli A.(2001). Ο θυμός των παιδιών. University studio press: Θεσσαλονίκη.
- Bucay J.(2000). Ο δρόμος της αυτοεξάρτησης. Opera: Αθήνα.
- Fallada H.(2012). Ο πότης. Κίχλη: Αθήνα.
- Adams L.(2017). Τα μυστικά της αποτελεσματικής επικοινωνίας. Μάρτης-Gordon Hellas: Αθήνα.
- Μπεχράκης Π. Κ.(2016). Παιδεία για έναν κόσμο χωρίς κάπνισμα. Αθήνα.
- Shapiro H.(2009). Drugs. Ερευνητές-ΚΕΘΕΑ: Αθήνα. (ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥΣ)
- Κάντζου Ν., Δαμηλάκη Ρ., Λαμπρινέα Ζ. & Κανελλόπουλος Γ.(2009). Ο κήπος των συναισθημάτων (10 θεματικές προσεγγίσεις για το νηπιαγωγείο). Δίπτυχο: Αθήνα.
- Faber A. & Mazlish I.(2018). Αδέλφια, όχι αντίπαλοι. Πατάκη: Αθήνα.
- Ελληνική Εταιρία Μελέτης και Αντιμετώπισης του AIDS.(2011). Ζώντας με τον HIV. Θετική φωνή: Αθήνα.
- Faber A. & Mazlish I.(2018). Πώς να μιλάτε στα παιδιά ώστε να σας ακούν και πώς να τα ακούτε ώστε να σας μιλούν. Πατάκη: Αθήνα.
- Dinkmeyer D. & McKay G.(1981). Σχολείο για γονείς. Θυμάρι: Αθήνα.
Βιβλία Λογοτεχνίας
- Bucay J.(2017). Γονείς και παιδιά. Opera: Αθήνα.
- Thiesen P.(2013). 420 παιδικά παιχνίδια. Ίων.
- Παππά Β.(2017). Επάγγελμα γονέας, τύποι γονέων και συμπεριφορά παιδιών και εφήβων. Οκτώ: Αθήνα.
- Παππά Β.(2016). Γονείς σε κρίση, η διαχείριση της απώλειας και της αλλαγής. Οκτώ: Αθήνα.
- Παπαδογεωργοπούλου Α.(2010). Παιδιά-«πτυσσόμενα τηλεσκόπια». Κοντύλι: Αθήνα.
- Νεμπραυλάκη Α.(2018). Φτου και βγαίνω. Καλειδοσκόπιο: Αθήνα.
- Stapert A. & Verliefde E.(2017). Focusing με παιδιά, η τέχνη της επικοινωνίας με παιδιά στο σχολείο και στο σπίτι. Ελληνικό κέντρο focusing: Αθήνα.
- Gottman J.(2011). Η συναισθηματική νοημοσύνη των παιδιών. Πεδίο: Αθήνα.
- Plummer D.M.(2013). Παιχνίδια αυτοεκτίμησης για παιδιά. Πατάκη: Αθήνα.
- Ρασιδάκη Χ.(2015). Σχολικός εκφοβισμός bullying, αποτελεσματικές δεξιότητες επικοινωνίας, τρόποι αντιμετώπισης. Πατάκη: Αθήνα.
- Plummer D.M.(2014). Παιχνίδια διαχείρισης θυμού για παιδιά. Πατάκη: Αθήνα.
- Παππά Β.(2013).Η λογική των συναισθημάτων, συναισθηματική ανάπτυξη και συναισθηματική νοημοσύνη. Οκτώ: Αθήνα.
- Αρχοντάκη Ζ. & Φιλίππου Δ.(2003). 205 Βιωματικές ασκήσεις για εμψύχωση ομάδων. Καστανιώτη: Αθήνα.
- Glory D.(2018). Θα σ’ αγαπώ ό,τι κι αν γίνει. Πατάκη: Αθήνα
- Καμαράτου-Γιαλλούση Ε.(2018). Η γκρινιάρα. Ψυχογιός: Αθήνα
- Ρώσση-Ζαίρη Ρ.(2015). Είμαι θυμωμένη. Ψυχογιός: Αθήνα.
- Αρτζανίδου Ε.(2017). Το κουτί της Ιζόλδης. Ψυχογιός: Αθήνα.
- Αγγέλου Α. & Σίνη Ε.(2017). Θέλω ν’ αρρωστήσω. Ψυχολογία: Αθήνα.
- Αρτζανίδου Ε.(2017). Ο κρυμμένος θησαυρός της τσέπης. Ψυχογιός: Αθήνα.
- Αρτζανίδου Ε.(2016). Ψηλά τα χέρια. Ψυχογιός: Αθήνα.
- Αρτζανίδου Ε.(2018). Έλα μαζί μου. Ψυχογιός: Αθήνα.
- Αγγέλου Α. & Σίνη Ε.(2016). Δύο ξεροκέφαλες κουτάλες. Παπαδόπουλος: Αθήνα.
- Χατζηνικολάλου Σ.(2007). Στηρίζοντας το παιδί που θρηνεί. Ο ρόλος του σχολείου και της οικογένειας. Copy city: Θεσσαλονίκη.
- Κουρκούτας Η. Ε. & Cardin. R.(2012). Οικογένειες παιδιών με ιδιαίτερες δυσκολίες και σχολική ένταξη. Πεδίο: Αθήνα.
- Γιωτάκος Ο., Τσιλιάκου Μ., Τσίτσικα Α. & Τσουβέλας Τ.(2014). Νέες μορφές κακοποίησης παιδιού και εφήβου. Βήτα: Αθήνα.
- Γεωργιάδου Ν.(2015). Θεραπευτικά παιχνίδια. Οξυγόνο: Αθήνα.
- Γεωργιάδου Ν.(2014). Θεραπευτικά παραμύθια. Οξυγόνο: Αθήνα.
- Whitson S.(2015). 8 Λύσεις κλειδιά για να μπει τέλος στο bullying. Αρμός: Αθήνα.
- Παπαβεντής Σ.(2009). Προικισμένα μωρά εμπνευσμένοι γονείς για μια άλλη προσχολική ηλικία. Πατάκη: Αθήνα.
- Boileau L.D., Charlier D., et.(2014). Από τη βρεφική ηλικία στην εφηβεία. ΕνΤΟΜΩ-ΣΥΜΕΠΕ: Θεσσαλονίκη.
- Steiner J.(2012). Το facebook στη ζωή των παιδιών μας. Μίνωας: Αθήνα.
- Plummer D. M.(2013). Αλλαγές, άγχος, αγώνες. Πώς να βοηθήσετε το παιδί να τα αντιμετωπίσει. Πατάκη: Αθήνα.
- Φιλίππου Δ. & Καραντάνα Π.(2010). Ιστορίες για να ονειρεύεσαι, παιχνίδια για να μεγαλώνεις. Καστανιώτη: Αθήνα.
- Levine M.(2017). Το τίμημα της αφθονίας. Μάρτης: Αθήνα
- Neimeyer R. A.(2006). Ν’ αγαπάς και να χάνεις. Αντιμετωπίζοντας την απώλεια. Κριτική: Αθήνα
- Αγγελοπούλου Α. & Ζαφειροπούλου Μ.(2012). Ο αγχόσαυρος. Πεδίο: Αθήνα.
- Αρμενιακου Κ., Χριστογέρου Κ. & Ανδριώτη Ε.(2015). Ανακαλύπτω τον εαυτό μου. Μεταίχμιο: Αθήνα.
- Arnall J.(2016). Πειθαρχία χωρίς τιμωρία. Μάρτης & Gordon Hellas: Αθήνα.
- Πλωμαρίτου Β.(2004). Πρόγραμμα ανάπτυξης συναισθηματικής νοημοσύνης. Γρηγορη: Αθήνα.
- Παπαγεωργίου Ε. Γ.(2004). Εξαρτήσεις στη ζωή μας. Παρισιανού: Αθήνα.
- Covey S.(2002). Οι 7 συνήθειες των εξαιρετικά αποτελεσματικών εφήβων. Κλειδάριθμος: Αθήνα.
- Omer H. Ήρεμη δύναμη. Γλάρος: Αθήνα.
- Marcoli A.(2001). Ο θυμός των παιδιών. University studio press: Θεσσαλονίκη.
- Bucay J.(2000). Ο δρόμος της αυτοεξάρτησης. Opera: Αθήνα.
- Fallada H.(2012). Ο πότης. Κίχλη: Αθήνα.
- Adams L.(2017). Τα μυστικά της αποτελεσματικής επικοινωνίας. Μάρτης-Gordon Hellas: Αθήνα.
- Μπεχράκης Π. Κ.(2016). Παιδεία για έναν κόσμο χωρίς κάπνισμα. Αθήνα.
- Shapiro H.(2009). Drugs. Ερευνητές-ΚΕΘΕΑ: Αθήνα. (ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥΣ)
- Κάντζου Ν., Δαμηλάκη Ρ., Λαμπρινέα Ζ. & Κανελλόπουλος Γ.(2009). Ο κήπος των συναισθημάτων (10 θεματικές προσεγγίσεις για το νηπιαγωγείο). Δίπτυχο: Αθήνα.
- Faber A. & Mazlish I.(2018). Αδέλφια, όχι αντίπαλοι. Πατάκη: Αθήνα.
- Ελληνική Εταιρία Μελέτης και Αντιμετώπισης του AIDS.(2011). Ζώντας με τον HIV. Θετική φωνή: Αθήνα.
- Faber A. & Mazlish I.(2018). Πώς να μιλάτε στα παιδιά ώστε να σας ακούν και πώς να τα ακούτε ώστε να σας μιλούν. Πατάκη: Αθήνα.
- Dinkmeyer D. & McKay G.(1981). Σχολείο για γονείς. Θυμάρι: Αθήνα.
Παιδικά Βιβλία
- Bucay J.(2017). Γονείς και παιδιά. Opera: Αθήνα.
- Thiesen P.(2013). 420 παιδικά παιχνίδια. Ίων.
- Παππά Β.(2017). Επάγγελμα γονέας, τύποι γονέων και συμπεριφορά παιδιών και εφήβων. Οκτώ: Αθήνα.
- Παππά Β.(2016). Γονείς σε κρίση, η διαχείριση της απώλειας και της αλλαγής. Οκτώ: Αθήνα.
- Παπαδογεωργοπούλου Α.(2010). Παιδιά-«πτυσσόμενα τηλεσκόπια». Κοντύλι: Αθήνα.
- Νεμπραυλάκη Α.(2018). Φτου και βγαίνω. Καλειδοσκόπιο: Αθήνα.
- Stapert A. & Verliefde E.(2017). Focusing με παιδιά, η τέχνη της επικοινωνίας με παιδιά στο σχολείο και στο σπίτι. Ελληνικό κέντρο focusing: Αθήνα.
- Gottman J.(2011). Η συναισθηματική νοημοσύνη των παιδιών. Πεδίο: Αθήνα.
- Plummer D.M.(2013). Παιχνίδια αυτοεκτίμησης για παιδιά. Πατάκη: Αθήνα.
- Ρασιδάκη Χ.(2015). Σχολικός εκφοβισμός bullying, αποτελεσματικές δεξιότητες επικοινωνίας, τρόποι αντιμετώπισης. Πατάκη: Αθήνα.
- Plummer D.M.(2014). Παιχνίδια διαχείρισης θυμού για παιδιά. Πατάκη: Αθήνα.
- Παππά Β.(2013).Η λογική των συναισθημάτων, συναισθηματική ανάπτυξη και συναισθηματική νοημοσύνη. Οκτώ: Αθήνα.
- Αρχοντάκη Ζ. & Φιλίππου Δ.(2003). 205 Βιωματικές ασκήσεις για εμψύχωση ομάδων. Καστανιώτη: Αθήνα.
- Glory D.(2018). Θα σ’ αγαπώ ό,τι κι αν γίνει. Πατάκη: Αθήνα
- Καμαράτου-Γιαλλούση Ε.(2018). Η γκρινιάρα. Ψυχογιός: Αθήνα
- Ρώσση-Ζαίρη Ρ.(2015). Είμαι θυμωμένη. Ψυχογιός: Αθήνα.
- Αρτζανίδου Ε.(2017). Το κουτί της Ιζόλδης. Ψυχογιός: Αθήνα.
- Αγγέλου Α. & Σίνη Ε.(2017). Θέλω ν’ αρρωστήσω. Ψυχολογία: Αθήνα.
- Αρτζανίδου Ε.(2017). Ο κρυμμένος θησαυρός της τσέπης. Ψυχογιός: Αθήνα.
- Αρτζανίδου Ε.(2016). Ψηλά τα χέρια. Ψυχογιός: Αθήνα.
- Αρτζανίδου Ε.(2018). Έλα μαζί μου. Ψυχογιός: Αθήνα.
- Αγγέλου Α. & Σίνη Ε.(2016). Δύο ξεροκέφαλες κουτάλες. Παπαδόπουλος: Αθήνα.
- Χατζηνικολάλου Σ.(2007). Στηρίζοντας το παιδί που θρηνεί. Ο ρόλος του σχολείου και της οικογένειας. Copy city: Θεσσαλονίκη.
- Κουρκούτας Η. Ε. & Cardin. R.(2012). Οικογένειες παιδιών με ιδιαίτερες δυσκολίες και σχολική ένταξη. Πεδίο: Αθήνα.
- Γιωτάκος Ο., Τσιλιάκου Μ., Τσίτσικα Α. & Τσουβέλας Τ.(2014). Νέες μορφές κακοποίησης παιδιού και εφήβου. Βήτα: Αθήνα.
- Γεωργιάδου Ν.(2015). Θεραπευτικά παιχνίδια. Οξυγόνο: Αθήνα.
- Γεωργιάδου Ν.(2014). Θεραπευτικά παραμύθια. Οξυγόνο: Αθήνα.
- Whitson S.(2015). 8 Λύσεις κλειδιά για να μπει τέλος στο bullying. Αρμός: Αθήνα.
- Παπαβεντής Σ.(2009). Προικισμένα μωρά εμπνευσμένοι γονείς για μια άλλη προσχολική ηλικία. Πατάκη: Αθήνα.
- Boileau L.D., Charlier D., et.(2014). Από τη βρεφική ηλικία στην εφηβεία. ΕνΤΟΜΩ-ΣΥΜΕΠΕ: Θεσσαλονίκη.
- Steiner J.(2012). Το facebook στη ζωή των παιδιών μας. Μίνωας: Αθήνα.
- Plummer D. M.(2013). Αλλαγές, άγχος, αγώνες. Πώς να βοηθήσετε το παιδί να τα αντιμετωπίσει. Πατάκη: Αθήνα.
- Φιλίππου Δ. & Καραντάνα Π.(2010). Ιστορίες για να ονειρεύεσαι, παιχνίδια για να μεγαλώνεις. Καστανιώτη: Αθήνα.
- Levine M.(2017). Το τίμημα της αφθονίας. Μάρτης: Αθήνα
- Neimeyer R. A.(2006). Ν’ αγαπάς και να χάνεις. Αντιμετωπίζοντας την απώλεια. Κριτική: Αθήνα
- Αγγελοπούλου Α. & Ζαφειροπούλου Μ.(2012). Ο αγχόσαυρος. Πεδίο: Αθήνα.
- Αρμενιακου Κ., Χριστογέρου Κ. & Ανδριώτη Ε.(2015). Ανακαλύπτω τον εαυτό μου. Μεταίχμιο: Αθήνα.
- Arnall J.(2016). Πειθαρχία χωρίς τιμωρία. Μάρτης & Gordon Hellas: Αθήνα.
- Πλωμαρίτου Β.(2004). Πρόγραμμα ανάπτυξης συναισθηματικής νοημοσύνης. Γρηγορη: Αθήνα.
- Παπαγεωργίου Ε. Γ.(2004). Εξαρτήσεις στη ζωή μας. Παρισιανού: Αθήνα.
- Covey S.(2002). Οι 7 συνήθειες των εξαιρετικά αποτελεσματικών εφήβων. Κλειδάριθμος: Αθήνα.
- Omer H. Ήρεμη δύναμη. Γλάρος: Αθήνα.
- Marcoli A.(2001). Ο θυμός των παιδιών. University studio press: Θεσσαλονίκη.
- Bucay J.(2000). Ο δρόμος της αυτοεξάρτησης. Opera: Αθήνα.
- Fallada H.(2012). Ο πότης. Κίχλη: Αθήνα.
- Adams L.(2017). Τα μυστικά της αποτελεσματικής επικοινωνίας. Μάρτης-Gordon Hellas: Αθήνα.
- Μπεχράκης Π. Κ.(2016). Παιδεία για έναν κόσμο χωρίς κάπνισμα. Αθήνα.
- Shapiro H.(2009). Drugs. Ερευνητές-ΚΕΘΕΑ: Αθήνα. (ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥΣ)
- Κάντζου Ν., Δαμηλάκη Ρ., Λαμπρινέα Ζ. & Κανελλόπουλος Γ.(2009). Ο κήπος των συναισθημάτων (10 θεματικές προσεγγίσεις για το νηπιαγωγείο). Δίπτυχο: Αθήνα.
- Faber A. & Mazlish I.(2018). Αδέλφια, όχι αντίπαλοι. Πατάκη: Αθήνα.
- Ελληνική Εταιρία Μελέτης και Αντιμετώπισης του AIDS.(2011). Ζώντας με τον HIV. Θετική φωνή: Αθήνα.
- Faber A. & Mazlish I.(2018). Πώς να μιλάτε στα παιδιά ώστε να σας ακούν και πώς να τα ακούτε ώστε να σας μιλούν. Πατάκη: Αθήνα.
- Dinkmeyer D. & McKay G.(1981). Σχολείο για γονείς. Θυμάρι: Αθήνα.